expander

menu rozwijane

Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 16 maja 2017

Jak zarobić na koncie osobistym...

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać, jak możecie zarobić 200zł w kilka minut.

Wystarczy przenieść konto osobiste do Credit Agricole. Znalazłam tą ofertę niecałe 2 tygodnie temu. Od razu wiedziałam, że z niej skorzystam. Całe szczęście, że można złożyć wniosek przez internet. Nie ponoszę kosztów dojazdu i nie tracę czasu w kolejkach ;)

Jakie są główne zalety tego konta:
1. Darmowe prowadzenie konta.
2. 200zł premii, jeśli zapewnisz 3000zł comiesięcznego wpływu na konto- może być wynagrodzenie za pracę, zasiłek macierzyński i inne
3. Wszystkie bankomaty za darmo!

Wystarczy złożyć wniosek online (nie trzeba odwiedzać placówki)
WNIOSEK CREDIT AGRICOLE

Ja już skorzystałam z oferty. Oprócz tego, że mam darmowe konto, dostałam dodatkowo 200zł za nic.
Prawda, że proste?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz