expander

menu rozwijane

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 30 lipca 2017

Jak zarobić kilkaset złotych rocznie na koncie osobistym?

Kto z Was płaci za korzystanie z konta osobistego, kartę, wypłaty itd?
A kto z Was chciałby zarobić na rachunku bankowym?



Co najmniej raz do roku zmieniam konto w banku, żeby zarobić kilkaset złotych rocznie. Czy to dużo, czy mało - sami oceńcie. Wg mnie warto "przytulić" te kilka stówek.

Jak ja to robię?
- zakładam konto z dobrą ofertą zarobkową
- zakładam konto oszczędnościowe i odkładam na nie pieniądze, które zarabiam na koncie osobistym
- po roku pieniążki wypłacam i mam do rozdysponowania ładną sumę pieniędzy.

Specjalnie dla Was znalazłam kilka ciekawych ofert:


1. E-KONTO DLA MŁODYCH - MBANK

Konto osobiste dla osób w wieku 18-24 lata
Co zyskujesz?
- 50zł miesięcznie, jeśli zapłacisz kartą minimum 5 razy za swoje zakupy
- konto, bankomaty, przelewy itp są za darmo

Miałam kiedyś konto osobiste na podobnych warunkach w mBanku. Co miesiąc (przez rok) dostawałam od banku 50zł. Każdy bonus przelewałam na moje konto oszczędnościowe i po roku miałam odłożone 600zł (plus odsetki).
LINK DO WNIOSKU

2. KONTO FREEMIUM - T-MOBILE

Co zyskujesz?
-0 zł za prowadzenie konta
-0 zł za krajowe przelewy internetowe
-0 zł za pierwszą wpłatę we wpłatomacie w miesiącu
-0 zł za 3 wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce i na świecie w miesiącu
-0 zł za kartę do konta, przy dokonaniu transakcji za jedyne 200 zł miesięcznie(kartą debetową i/lub kredytową)
-Otwarcie konta zajmie Ci 5 minut
-5% zwrotu za zakupy przez pierwszych 6miesięcy


Moim zdaniem świetna sprawa. Zarabiasz na tym, że płacisz kartą w sklepach. 

3. KONTO ROZSĄDNE - ALIOR BANK

Co zyskujesz?

- darmowe przelewy i prowadzenie konta
- 3% zwrotu za zakupy spożywcze

Kilka dni temu złożyłam wniosek na to konto. Moim zdaniem mają całkiem niezłą ofertę.

Co zrobić z zarobionymi w tym sposób pieniędzmi? Ja wpłacam je na konto oszczędnościowe KONTO WYMARZONY CEL w Raiffeisen Polbank. Aby założyć to konto oszczędnościowe należy również założyć konto osobiste WYMARZONE KONTO OSOBISTE (całkowicie darmowe.
Dlaczego akurat tu oszczędzam?
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta,
  • 0 zł za wpłaty gotówkowe na konto.
  • 0 zł za pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu 
  • 0zł za pierwszy przelew zewnętrzny w miesiącu 
  • 0 zł za pierwszą wypłatę w miesiącu w kasie 
  • oprocentowanie do 2,2%
Świetna sprawa. Warunkiem korzystania z tego konta jest zgoda na założenie również konta osobistego (które również mam).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz