expander

menu rozwijane

Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 26 lipca 2017

Dorabianie przez polecanie.

Ciężko w tych czasach znaleźć pracę dodatkową. A zdalną to już w ogóle... Bardzo długo szukałam swojego miejsca w sieci. Dużo czasu straciłam na poszukiwaniach sposobu na to, żeby dorobić na macierzyńskim. Wiadomo, każda złotówka ważna.


Jakiś czas temu spotkałam się na przysłowiowej kawie ze znajomą. Od słowa do słowa temat zszedł na dodatkowy zarobek. Opowiedziała mi, co ona robi, żeby zarobić kilka złociszy. Opowiedziała o grupie dziewczyn, z którymi współpracuje on-line. Prowadzą szkolenia na platformie Clickmeeting, a praca z nimi to czysta przyjemność. Skusiłam się i sama (dzięki mojej znajomej) dołączyłam do grupy dziewczyn zajmujących się marketingiem sieciowym w firmie Oriflame.

Część z Was pomyśli pewnie "Oooo, wciska kit, żeby się na mnie dorobić", "Mnie nie interesuje bieganie z katalogami".
Wiecie co Wam powiem? Też tak kiedyś myślałam. 
Ale okazuje się, że wcale nie trzeba "latać z katalogami", żeby zarobić z Oriflame. 
Są trzy drogi zarobku w Oriflame:

1. Zniżki dla zarejestrowanych użytkowników. - możesz kupować kosmetyki po cenach hurtowych, oszczędzając dzięki temu kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

2. Polecanie produktów znajomym, rodzinie, czyli sprzedaż katalogowa. - w ten sposób można dorobić 200-300zł miesięcznie. Ilość zarobionych pieniędzy zależna od tego ile kosmetyków kupią od Ciebie Twoje klientki.

3. MARKETING SIECIOWY - czyli polecasz pracę w Oriflame innym i szkolisz ich, aby pięły się po kolejnych szczeblach "drabinki". Na czym to polega? Zapraszasz kogoś do współpracy (zdalnie lub nie), jeśli kandydat jest zainteresowany - zapraszasz go na spotkanie on-line, które poprowadzi Twój lider. Im większa i bardziej zaangażowana grupa, tym lepiej ;)
Nie trzeba nikomu wciskać kosmetyków ani chodzić od drzwi do drzwi i namawiać na współpracę.

To jest naprawdę dobry sposób na dorobienie na macierzyńskim, na studiach czy do wypłaty.
Ja  tej chwili z Oriflame zarabiam ok. 1000zł na miesiąc (ale cały czas pracuję nad tym, żeby zarabiać jeszcze więcej).

Chętne osoby proszę o zostawienie komentarza z adresem e-mail ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz